måndag 20 april 2015

Arla morgon! Lite cykling skulle sitta fint...

Idag var det Le peleton de nord från Näsbypark. Klockan ringde 04.15 och jag flög upp ur sängen och hoppade i min cykeldräkt som hängde framme färdigpackad! 06.10 skulle jag vara i Näsbypark som ligger någonstans norr om Stockholm...typ. Kungsängen ligger också norr om Stockholm men det blev ändå 3 mil dit. Vi var inte så många, 6 st, som rullade iväg på en slinga som är ca 4 mil. Vi puttrade på fint och vid Skålhamra så hade vi hygglig fart, så pass hygglig att jag vid ett ögonblick flippade med något på hojen i kombination med en rondell blev avhakad. Kom ikapp lite senare vid rödljusinfernot mot Danderyd. Jag tryckte på lite sista biten i några backa och det blev ett riktigt bra pass. Nu sitter jag på söder och ska käka frulle...sen kanske man ska jobba också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar