fredag 2 september 2016

Verkligheten slog mig, AJ!

I mitten på Augusti körde jag Mälaren runt. Det gick ju bra. Men jag fick en inflammation i en hårsäck så gjorde så in i helvete ont, kunde inte sitta vettigt på en vecka!!! Kunde inte cykla på två veckor. Sen var planen att köra Uppsala 600, men tre dagar innan så blir jag dunderförkyld... vad i helvete! Sen har det varit mycket på jobbet och motivationen att träna är inte på topp. jag vette fasen vad jag ska göra nu, den 11:e september är det Velothon STHLM, det var roligt förra året men just nu känner jag mig inte så laddad för det, jag får väl släpa mig runt. Jag ska ta med mig i kragen och sticka ut och cykla lite i helgen. Någon gång i November drar träningen igång på allvar så det vore ju trevligt om motivationen var tillbaka och att dessutom formen inte är helt fördärvad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar