lördag 20 juni 2015

Första beep testet på 20 år!


Vi har som tradition att fira midsommar i Småland. Problemet med att vara ledig är att det i mångas huvuden förknippas med att sitta still och inte göra någonting. Jag är inte gjord för att sitta still! Det går bara inte. Jag satte mig ner med en bok och läste i 10 minuter sen började det krypa i kroppen! Om jag inte har cykeln med mig så brukar jag ha löparskorna i packningen. Plötsligt kom jag på att man skulle kunna göra ett Beep Test på tomten! Det var säkert 20 år sedan på något träningsläger med badmintonklubben det hände senast... Sagt och gjort, jag stegade upp en bana och körde! Fyyyy fasen va jobbigt det var! Jag har förträngt det! Efter nivå 11 kunde jag knappt stå! 

Igår kom träningsvärken!! Jag kunde knappt gå! Det fick bli en "gentle reminder" på hur dålig allsidig träning jag får! Måste bättra mig. Efter frukost idag stack jag ut på en löprunda.. Träningsvärken var om möjligt ännu värre idag! Det blev två varv runt den lilla slingan runt området.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar